Известие

Collapse
No announcement yet.

Съвет 156 1,9жтд или 2,4 ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Съвет 156 1,9жтд или 2,4 ??

    Колеги в петък отивам да гледам 156-ца 98-ма 1.9жтд 105 коня,а в събота 2.4 жтд 136 коня,99-та година.Да предположим,че и 2те коли са в горе-долу добро състояние,на еднакви пари,1 година разлика в производството.Та кой мотор е по на оферта,знам как върви 1.9жтд на Ланча Либра,карал съм и 136 коня жтд на 156-ца,но кой е по-надежден и по евтин за подръжка.Разхода предполагам,че ще е с 1-2 литра повече за 2,4жтд и данъка с 30-40 лева повече.Давайте съвети,плюсове и минуси
    Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

    Alfonso 156 2.4 140 -new breed

  • #2
    Сега ще те пратят да ползваш търсачката При тия години на производство и версиите на турбините по-добре 2,4, на всичко отгоре е и 1 година по-нова.
    Giulietta 1,6 JTDm 2013
    156 SW 1,9 JTD 2003

    Comment


    • #3
      Kолега асъм с 1,9 и трябва да ти кажа ,че е доста по тих мотор от 2,4 харчи по малко и не върви лошо
      Верно 2,4 върви повече ама като цяло и трябва 6 скорост.

      Comment


      • #4
        За вървене знам разликата,разхода също ще е малко различен.Либрата,която е 1.9 от 2 години се кара доста зверски и мотора не е мръднал.Просто ми е интересно дали единия се чупи повече от другия и цените на частите(ремъци,ролки,помпи и т.н.)???
        5-така е по-шумен,но това не ме притеснява.Преди 1-2 години имах късмета да покарам "по-свободно" една 156-ца 136 к.с. и наистина се усеща разлика от 1.9.При нормално каране 2.4 може ли да даде 7-8 на 100 градско?
        Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

        Alfonso 156 2.4 140 -new breed

        Comment


        • #5
          7 малко трудно,но 8 със сигурност,при нормално каране толкова ми дава на мен.....даже при положение,че имам и ремап.....но и преди него също ми даваше такъв разход......
          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от KoRny Покажи съобщение
            За вървене знам разликата,разхода също ще е малко различен.Либрата,която е 1.9 от 2 години се кара доста зверски и мотора не е мръднал.Просто ми е интересно дали единия се чупи повече от другия и цените на частите(ремъци,ролки,помпи и т.н.)???
            5-така е по-шумен,но това не ме притеснява.Преди 1-2 години имах късмета да покарам "по-свободно" една 156-ца 136 к.с. и наистина се усеща разлика от 1.9.При нормално каране 2.4 може ли да даде 7-8 на 100 градско?
            2,4 e по скъп за обслужване - пример - обтяжна ролка на 1,9 - 68лв, обтяжна ролка 2,4 - 284лв Доста са нещата според които 2,4 е по скъп
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • #7
              Пък за чупливост на моторите , първо дизела си е здрав заради ниските обороти , 2ро едвали някой може да ти каже точно, всичко зависи от експлоатацията , например аз в момента карам моята вече 15к км с ТУТЕЛА ИМОЛА 10В60 спортно масло ама буклук изгори 3 литра долял съм 2 литра имола и последния 1 литър долях селения рацинг та мисълта ми е с тия доливания и това буклук масло дето го гори и аз редовни си правя 7000 на 2ра и т.н. ако продължавам така , ще има поредния строшен ТС И после мн се чупили , ами експлоатация като прибавим , че аз пера изключвател на 7500 , а дизела на 5? Малко се отклоних от темата ама мисълта ми е , че няма ЧУПЛИВ мотор , има хора които не ги подържат и се чупят вследствие от това . Ако съм на теб бих скочил в 2.4 , гледам колата ти от подписа е малолитражка , карал си и 1.9 ЖТД , вземи 2.4 покефи се малко.
              Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
                Пък за чупливост на моторите , първо дизела си е здрав заради ниските обороти , 2ро едвали някой може да ти каже точно, всичко зависи от експлоатацията , например аз в момента карам моята вече 15к км с ТУТЕЛА ИМОЛА 10В60 спортно масло ама буклук изгори 3 литра долял съм 2 литра имола и последния 1 литър долях селения рацинг та мисълта ми е с тия доливания и това буклук масло дето го гори и аз редовни си правя 7000 на 2ра и т.н. ако продължавам така , ще има поредния строшен ТС И после мн се чупили , ами експлоатация като прибавим , че аз пера изключвател на 7500 , а дизела на 5? Малко се отклоних от темата ама мисълта ми е , че няма ЧУПЛИВ мотор , има хора които не ги подържат и се чупят вследствие от това . Ако съм на теб бих скочил в 2.4 , гледам колата ти от подписа е малолитражка , карал си и 1.9 ЖТД , вземи 2.4 покефи се малко.
                Статистиката сочи че 2,4 мотора се чупи много повече от 1,9 и оборотите които си написал малко си губят смисъла след като ЖТД-то много рядко хвърля колянов вал Сега се подсетих че 1,9 с квото и да е масло рядко си изяжда разпределителния вал докато 2,4 по-често И недей да сравняваш кола с 160нм с такава която е 300нм, защото толкова си показват колите на дино стендове след чипове. Нали се сещаш че въртящия момент на дизела и детонациите в/у буталата го товарят а не оборотите като при бензина - има си разлики - съвсем различни двигатели са че да ги сравняваш
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #9
                  За коли на 10 години - вземи по-читавата. Нищо, че имат разлика от около година. 1.9 гори около литър по-малко и е по-евтин за обслужване. Освен това е по-лек и по-малко натоварва окачването (спорно, разбира се) - на 156-цата предницата е капризна.
                  Subaru Legacy 3.0R
                  Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 140+bhp
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    колега аз съм за 2,4 но гледай да бъде с 6 ск.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                      Статистиката сочи че 2,4 мотора се чупи много повече от 1,9 и оборотите които си написал малко си губят смисъла след като ЖТД-то много рядко хвърля колянов вал Сега се подсетих че 1,9 с квото и да е масло рядко си изяжда разпределителния вал докато 2,4 по-често И недей да сравняваш кола с 160нм с такава която е 300нм, защото толкова си показват колите на дино стендове след чипове. Нали се сещаш че въртящия момент на дизела и детонациите в/у буталата го товарят а не оборотите като при бензина - има си разлики - съвсем различни двигатели са че да ги сравняваш
                      Всеки дава мнение , ти даваш профисионално спрямо издръжливоста на моторите , аз давам фенско спрямо вървежа и динамиката на колите , колегата да си прицени какво иска. За мен тази дилема е ясна директно на 2.4 и ръгам чип-а , сега ако човека няма възможност и иска да е по-ефтино да взима 1.9 и това е.
                      EDIT: Пък иначе винаги съм мислил , че дизелите са по-здрави именно заради ниските им обороти е явно съм грешил , ама човешко е
                      Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                      Comment


                      • #12
                        Колега, вземай по-читавата
                        Гледам си карал и 2 та вида... щом директно не търсиш големия мотор, гледай състоянието на колите.
                        Welcome to the real world

                        Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                        Comment


                        • #13
                          Мнението на morfius +1 глас! Която е в по-добро състояние, технически, визуално!
                          Last edited by rusiq86; d.m.y г., 11:14.
                          sigpic
                          Gulfstream G650 with Italian design...

                          Comment


                          • #14
                            Колегата е запитал конкретно ако и двете са еднакво читави, кво да прави...
                            Колкото повече, толкова повече колега, а и признай си, че нещо те дърпа към многото коне
                            156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

                            Comment


                            • #15
                              Ако и двата двг са читави, вземи по добре изглеждащата.
                              sigpic
                              Gulfstream G650 with Italian design...

                              Comment

                              Working...
                              X